Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
بیوگرافی
گردشگری

تالاب صالحیه

معرفی تالاب صالحیه در راستای معرفی مکان های گردشی اطراف تهران این بار به معرفی تالاب صالحیه واقع در روستای صالحیه می‌پردازیم. این روستا در نظر آباد استان البرز قرار دارد. آب ورودی این تالاب از سمت رودخانه کردان سر ریز می‌شود. وسعت تالاب صالحیه بیش از ده هکتار هست که شامل مرداب و نیزار … خواندن ادامه “تالاب صالحیه”

بیوگرافی راندا برن

بیوگرافی راندا برن راندا برن زاده ۱۲ مارس ۱۹۴۵ از ملبورن استرالیاست. او فرزند رونالد ایزون و همسرش ایرین ایزون می باشد. او بعد از فارغ التحصیل شدن به رشته مورد علاقه اش یعنی نویسندگی برای مستند و تلویزیون روی آورد. راندا برن، فعالیت رسانه ای خود را به عنوان تهیه کننده نمایش رادیویی آغاز … خواندن ادامه “بیوگرافی راندا برن”

روستای ایگل

در راستای گردشگری قصد دارم روستاهایی که در فاصله کمی از تهران هستند را به شما معرفی کنم. یکی از این روستاهای زیبا که با یکی دوساعت پیاده روی به آبشاری زیبا می رسد را به شما معرفی می کنم. بازدید روستای ایگل روستای ایگل که یکی از روستاهای ییلاقی منطقه شمیرانات محسوب می شود … خواندن ادامه “روستای ایگل”

بیوگرافی جورج اورول

 درباره اریک آرتور بلر ملقب به جورج اورول جورج اورول نام مستعار اریک آرتور بلر است. او ۲۵ ژوئن ۱۹۰۳ در بیهار، “هند بریتانیا” یعنی منطقه‌ای از هند که تحت حاکمیت بریتانیا بوده است، زاده شد. ایدا مابل، مادر جورج اورل، دوست داشت بچه هایش به جای درس خواندن در یک مدرسه‌ی مذهبی، در یک … خواندن ادامه “بیوگرافی جورج اورول”

مینیمالیسم

کم، زیاد است. این شعار اصلی زندگی مینیماله، ممکنه بگید قبلا مینیمالیسم رو در طراحی دکوراسیون خانه یا نقاشی و عکاسی شنیدید، ولی مینیمالیسم یک سبک زندگیه و باید بگم که زندگی مینیمال کمی متفاوته، معمولا در این سبک زندگی افراد به اشیاء کاربردی و کم جا روی میارن و کمتر خرید می‌کنن بیشتر بازسازی … خواندن ادامه “مینیمالیسم”

کتاب خواندن ورزش مغز | ۱۳۹۹ دی

کتاب خواندن ورزش مغزماست. حروف، کلمات، داستان و رویدادهای یک کتاب، تمام نورونهای مارا درگیرمی‌کند تا درک اطلاعات به شکل کامل خود صورت گیرد، در نتیجه مطالعه کتاب باعث تقویت عضله مغز می‌شود‌ و تاثیرات بسیار زیادی در زندگی،  روابط اجتماعی و رشد شخصیتمان دارد و هرچه کتاب خواندن را بیشتر کنیم درک مفاهیم و … خواندن ادامه “کتاب خواندن ورزش مغز | ۱۳۹۹ دی”

تماشای یک ویدیو

اگر علاقه مند به فرهنگ هوگا هستی از تماشای این ویدیو لذت ببر. فرهنگ هوگا که بعضا” هوگه هم شنیده میشه، راز زندگی آرام و دوست‌داشتنی مردم شمال اروپاست که باعث شده شادترین مردم دنیا باشن .هوگا می‌گوید برای لذت بردن از زندگی؛ باید سرعت زندگی رو پایین آورد و از لحظه‌لحظه زندگی لذت برد. … خواندن ادامه “تماشای یک ویدیو”

طراحی لباس مینیمال

چطور به سبک مینیمال لباس بپوشیم؟ اندازه بودن لباس‌ها اولین اصل در سبکطراحی لباس مینیماله پس اگه برای پوششت به استایل مینیمال علاقه داری این اندازه بودن راو همیشه مد نظر داشته باش.ممکنه لازم باشه که حتما لبه‌های شلوارتر رو اگه بلند یا کوتاه اندازه کنید یا اگر کمر شلوار شما گشاد و با فاصله … خواندن ادامه “طراحی لباس مینیمال”

به یک موسیقی گوش دهید

۵ فرمول ساده برای شاد بودن در زندگی: اصل اول لذت ببرید، حتما می‌پرسید از چی؟ از هر چیزی که به ذهنتان می‌رسه و  می‌تونه به شما حس خوبی بده لذت ببرید. به همین سادگی. از لبخند یک کودک یا آسمان آبی یا هوای آزادی که تنفس می‌کنید، شما قادرین انتخاب کنید که لذت بخش … خواندن ادامه “به یک موسیقی گوش دهید”

طراحی دکوراسیون خلاقانه

خانه‌های کانتینری، بسیاری از جنبه‌های یک طراحی اصولی رو برآورده می‌کنه؛ زندگی آسان و ساده، کاهش زباله، تناسب با شرایط محیطی، ساختن خانه‌ای متناسب با بودجه فرد و فرصت اجرای هر اصل مدرن. اما مهمترینش اینه که خانه شما ضدحریق هست و به مراقبت چندانی نیاز نداره. امکان زندگی در خانه‌های کانتینری در هر جایی … خواندن ادامه “طراحی دکوراسیون خلاقانه”